.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محتوای نامه صدام به هاشمی
محتوای نامه صدام به هاشمی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، محتوای آخرین نامه صدام به آقای ‏هاشمی را مطرح کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در یادواره ‏شهدای یزدل از توابع شهرستان آران و بیدگل در تبیین شباهت های رهبری نهضت کربلا و انقلاب اسلامی‌ به رهبری امام خمینی (ره)، تقابل کفر و ایمان در هر دو قیام را از شباهت های نهضت ‏حسینی و نهضت امام خمینی (ره) بر شمرد.
سردار صفوی در ادامه گفت:‏ در قیام کربلا، جبهه مقابل امام حسین(ع)، یزیدیان با نهایت کفر و شرک حضور داشتند و ‏آشکارا کفر و شرک می ورزیدند و برایشان مهم نبود که مسلمانان راجع به آنها چطور قضاوت می کنند و از سوی دیگر در جنگ تحمیلی، برای ما کفر صدام بوضوح روشن بود و مشرکینی که پشتیبان صدام بودند‏، قساوت و بی رحمی شان آشکار بود. قساوت صدام آنقدری بود که فقط مردم ایران را شامل نمی شد و ‏این قساوت را در بمباران شیمیائی حلبچه بوضوح می توان دید.‏

قدرت ایمان مردم، مهمترین عامل پیش برنده هشت سال دفاع مقدس بود
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا دربخش دیگری از سخنانش، قدرت ایمان مردم را ازمهمترین عامل پیش برنده هشت سال دفاع مقدس خواند و ‏افزود:‏ آن مردمی که در زمان امام حسین(ع) بودند نه بصیرت دینی داشتند ونه بصیرت سیاسی، نه امام را می ‏شناختند و نه شجاعت داشتند. مردم ما نه رسول خدا را دیده بودند نه امام معصوم را ولی بصیرت و عمق ‏بینش دینی داشتند و این را در کثرت یاران فداکار امام خمینی (ره)می توانید ببینید، امام فرماندهان مومن، ‏شجاع و خردمند، بسیاری داشتند .‏

در کربلای ایران هم پیروزی ظاهری و هم ‏پیروزی باطنی با ایران بود
سردار صفوی با بیان اینکه‏‏ در کربلای حسین ابن علی(ع)، شکست ظاهری حاصل شد ولی در کربلای ایران هم پیروزی ظاهری هم ‏پیروزی باطنی با ایران بود گفت:‏‏‏ عراقی ها می خواستند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند. آنها می خواستند خوزستان را از ایران جدا کرده و قرارداد 1975 را لغو کنند که نتوانستند. ما به طور قطع پیروز از این جنگ بیرون آمدیم، هم کشورمان و هم منافعمان را حفظ کردیم.

مشاور نظامی رهبر انقلاب در بخش پایانی سخنانش به محتوای آخرین نامه صدام به آقای ‏هاشمی قبل از حمله به کویت اشاره کرد و بیان داشت: صدام نوشته بود که من تمام بندهای قرارداد 1975 را قبول دارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.